ПОРЯДОК НАДАННЯ СПОЖИВАЧАМИ ЗВЕРНЕНЬ, СКАРГ ТА ПРЕТЕНЗІЙ
Відповідно до порядку, усі звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання електричної енергії та повідомлення споживачів про загрозу електробезпеки мають бути оформлені у письмовій або електронній формі та надані особисто або поштовим зв`язком на адресу:
Україна,45000, м.Ковель вул.Володимирська ,97-А
Графік роботи: пн-чт з 08:00 до 17:15. Пт з 08:00до 16:00 | сб, нд – вихідні дні.
Або на електронну пошту [email protected]; або за вказаним на сайті номером телефону у розділі Контакти.
Отримані звернення, скарги, претензії та повідомлення споживачів розглядаються у порядку та строки, встановлені Правилами користування електричною енергією і чинним законодавством України.
root